Mijn Accreditatie Veel gestelde vragen
Kwaliteitsregisters die niet gekoppeld zijn aan PE online
Worden wel aangeboden, naar verwachtingen krijgen we een foutmelding op. De log zal vollopen. En een foutmelding generen naar gebruikers.
Als je dit wil voorkomen kun je bij het kwaliteitsregister het vinkje uitzetten bij "Resultaten synchroniseren met PE-online inschakelen"

Bericht aan cursisten
Wordt per registratie maar 1x een bericht gestuurd. Er wordt geen nieuw bericht gestuurd, als de registratie alsnog gelukt is.
Waarom worden mijn PE Punten niet doorgestuurd?
Dit kan heel veel verschillende redenen hebben, voordat je een probleem meldt adviseren we je de volgende zaken te controleren:
- Als het de eerste keer is: bij de contactpersoon van PE-Online (Xaurum) of ze de webservices LIVE hebben gezet voor je.
- Heb je de cursus de cursusvoltooiing ingesteld?
- Valt de cursusvoltooiing t binnen de ingestelde periode?
- Zijn de gegevens van de gebruiker wel juist? Je kan eventueel online de BIG registratie/zorgverlener op zoeken.
- Is de cursus gekoppeld is aan het juiste PE Cursus ID?
- Bekijk de log van Mijn Accreditatie om te zien of er een specifieke foutmelding staat.
Een overzicht van de foutmeldingen en de verklaringen vind je op: https://pe-online.info/support/webservice-presentie-foutmeldingen/
- Laat de cursist controleren bij hun eigen registratie portaal of ze toestemming hebben gegeven voor het automatisch bijschrijven van (en/of verwerking door) derde van PE Punten.
- Draait je cron zelf wel en/of staan er foutmeldingen bij de taak "Pe-online synchronisatie" | \mod_myaccreditation\task\peonline_attendances_synchronisation
Is het geen van deze of heb je hulp nodig? Stuur dan een mail naar servicedesk@ltnc.nl we kijken graag even met je mee.
Let op: voor het onderzoeken van het issue rekenen wij (mogelijk) kosten door, dit geldt ook voor issues die mogelijk worden veroorzaakt door een bug.
We zien geen registraties voor ons kwaliteitsregister doorkomen?
Wij houden in onze plugin een lijst bij van kwaliteitsregisters die worden verwerkt. Het kan zijn dat onze lijst niet meer up-to-date is met de lijst op de website van PEOnline. Controleer hier of het kwaliteitsregisterid erbij staat: https://ltnc.freshservice.com/support/solutions/articles/27000059160.
Registratie wordt niet verwerkt - cron melding
De cron geeft de melding dat registries push_to_peonline is disabled (zie hieronder).
Execute scheduled task: PE-online synchronisation (mod_myaccreditation\task\peonline_attendances_synchronisation)
... started 08:10:06. Current memory use 47.6 MB.
synchronisation
Get active periods for current date 08.09.2023
Compare user course completions with the active PE-online period
send_completion_by_organisation_peonline
Organisation_peonline : 52
Skip - registries push_to_peonline is disabled
... used 4422 dbqueries
... used 0.77863001823425 seconds
Scheduled task complete: PE-online synchronisation (mod_myaccreditation\task\peonline_attendances_synchronisation)
Controleer of je het vinkje "Resultaten synchroniseren met PE online" is ingeschakeld bij het betreffende register
